jueves, 6 de junio de 2013

 ELS MOIXOS DE EL MEU HORT 
Judith Genestar
Dia 19 d'Abril del 2013 van néixer sis moixos al meu hort .
Tres són de color blanc, un és de color gris i dos són de color taronja .
La seva mare els va dur un per un als peus del meu avi perquè els conegués.
El meu avi els va agafar i els va fer net els ulls perquè tenien conjuntivitis. Al cap d'un dia la meva àvia me va avisar de què hi havia aquets moixos i jo i vaig anar tota entusiasmada. Quan vaig ser allà els va agafar, com que feia molt de fred jo i la meva àvia els vam posar a una capsa grossa i els vam tapar. L'endemà vaig anar a l'hort i no en vaig veure cap i li vaig demanar al meu avi on era els moixos. El meu avi me va dir que els moixos no hi eren tots perquè jo i la meva àvia els vam canviar de puesto i jo me vaig posar molt trista. Al cap d'una setmana el meu papà me va dir que els moixos ja hi tornaven a ser allà i jo hi vaig tornar a anar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario