jueves, 20 de octubre de 2011

Presentació


Benviguts al blog de 3r, aquest any hem començat un nou curs amb companys nous que a poc a poc ens anirem presentant.

Hola soc en Bernat,m'agrada fe matematiques i el que mes que m'agrada son els cossos geometrics i les restes, les multiplicacions me costen un poc, i tambe el que m'agrada es el pati i l'educacio fisica.

Hola som na Neus Aguilera de 3rA, el que mes m'agrada es la musica perque feim
flauta, les matamatiques, l'educasio fisica i la plastica. La meva mestre es na Maria
.
Hola soc na Maite, el meu curs es 3rA, a l'escola me agraden les matematiques, la musica ila plastica, el meu esport preferit es volei.

Hola soc na Gibet i lu que m'agrade mes es la musica, les matematiques, educasio fisica i plastica, i les meues amigues son na Maite, na Julia i na Marina.

Hola soc na Nuria Carreres m'egrade molt tocar la flauta, matematiques, plastica, medi, castella i angles. Tembe tenc moltes amigues, i el meu esport preferit es muntar amb bicicleta, basquet i balontiro.Tenc un germà petit que nom Xavier.


Hola soc en Joan i lu que m'agrada mes es la música ,castella, plàstica i matemàtiques i tambe m'agrade jugar a vaqueros en el pati.

Hola soc na Marta Bosch i el que m´agrada mes es tocar la flauta, fer educacio fisica, plastica, matematiques i angles, i lu que m'agrada mes, es jugar en el pati amb les meves amigues.

Hola soc na Valeria i lu que mes m´agrade d' escola es musica, educacio fisica, plastica, i anar el pati a jugar.

Hola soc na Julia Florit de 3ra i m'egrada molt tocar sa flauta, tambe m'agrada
fer matematiques, plastica i jugar amb les meves amigues.

Hola soc na Marina vaig a 3ra i m'agrada molt jugar amb les meves amigues, tambe m'agrade llegir i jugar a volei, la meva millor amiga es na Maite.

Hola soc en Borja i m'egrada molt el medi i musica, m'egrada molt jugar el pati a futbol i el meu millor amics es en Bernat. A jo i en Bernat mus agrada molt tocar la flauta, i tambe m'agrada molt l'educacio fisica.

Hola soc na Neus Marquet i vaig a 3ra m'agraden molt les matematiques i jugar al pati amb les meuas amigues a l'aranya.

Hola jo soc n'Azim, m'agrada jugar amb els amics i fer matemàtiques. I quan vaig en el pati juc a pilla-pilla amb els amics.

Hola som en Jordi i m'egrada jugar amb els meus amics, m'agraden les matematiques, i l'esport que m'agrada mes es el futbol.

Hola soc n´Iker, m'agrada molt la musika, tambe m'agrade molt jugar amb la meva cusa.

Hola soc en Jaume, tenc 9 anys, vaig a una classe de 3ra, a jo m'agrada molt fer medi i tambe que m'ajudi na Helena i na Susana. Na Sofia de educacio fisica juga molt a la pilota, requeta, aros i a la pilota de futbol, saltar a la corda i tenis amb Sergi, Dora, Nico i na Alba. M'agrada cantar amb en Pep du sa flauta i tambe anar a angles amb na Conxi.

Hola som en Miquel i m'egrada molt jugar amb es meus amics, tambe m'agrada jugar a futbol al pati de l´escola, i tambe m'agraden les matematiques.

Hola soc en Roger de 3ra i m'agrada molt jugar a futbol, m'agradaria jugar amb el Barça tambe m'agrada la plastica.


Hola soc na Catalina de 3ra i m'agrada molt juga al pati, tembe m'agraden les matematiques i educacio fisica, al cavespre vaig a gimnasia ritmica i m'agrada molt.

Hola soc n'Alba de 3ra i m´agrada molt la plastica, les matematiques,l'educacio fisica i medi. El pati m´agrada jugar a balontiro amb ses meues amigues que nomen Mar, Valeria i Nuria.


Hola jo soc en Nico i m'agraden molt les matematiques. El meu amic es en Joan i juc a pilla-pilla i a corra pel pati, m'agrada molt el futbol. Antes el meu amic era n'Alex i sen va anar a Angleterra i un dia em vindra a veure.

Hola jo soc Mahima m´agrada juga en el pati a balontiro, sa feina que m'agrada
mes es l'angles, catala i castella i ses meues amigues son na Nuria i n'Iris.

Hola jo soc n'Andreu i m'agraden molt las matematiques, i els mes millors amics son en Roger, n'Azim i en Joan.

Som na Iris vaig a 3ra i m' agrada juga amb ses meues amigues que son na Marta, na Nuria i na Valeria. A l'escola m' agraden les mates.

Hola som na Júlia Salord vaig a 3ra i m'agrada molt jugar amb les meues amigues que son na Júlia Florit, na Neus Marquet, na Maite, na Marina i na Gibet. La meva asignatura preferida es medi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario